fredag 11. oktober 2013

merkelapp,gavelapp eller gift tag

Høstferien nærmer seg slutten og solen skinner,eneste som hadde gjort det helt perfekt var at forkjølelsen var borte.

 
Det har blitt lite med kreativesyssler,men har lagd gavelapp,merkelapp eller er det gift tag det heter.

De er helt enkle og selv om de er til jul har jeg valgt og ikke bruke tradisjonelle julefarger,men allikevel synes jeg at det fungerer til å ha på gavepakkene eller som kort til en ekstra førjulsgave eller en hilsen.

Har ikke helt bestemt meg om de skal få litt pynt eller bare ha dem slik de er ,av og til synes jeg at ting er fint bare slik det er uten altfor masse pynt.


 
Hva synes DU/Dere?


Ha en strålende fredag.
klem Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.