mandag 23. september 2013

Teparty

Dagen går som vanlig veldig fort,og man haster rundt hjørne for å nå neste aktivitet på agendaen.

 
Men sånn inni mellom er det veldig godt å ta seg en liten pust i bakken og bare nyte at man er tilstede.

Så da min datter på 5 inviterte til teparty etter barnehagen,så var det tid for litt kose stund i sammen.

 
Duken trengte hun ikke,for det var så mange fine malingsflekker på bordet som gjorde det fint med ett teparty.Og som ga inspirasjon til kreative ting,hmmmm lurer på hvor hun har det fra.

Uansett det var ei stolt jente som inviterte til te selskap,med flotte kopper og tallerken som matchet.

Det smakt helt utsøkt,både Teen og kokosbollen,eller Te og te ,det ble visst heller pulverkakao tilslutt,men godt var det uansett.

Og det var veldig viktig å drikke fint,slik som de fine damene gjør det,hehe...

 
Jeg vet ikke med dere,men jeg blir alltid så glad inni meg,når jeg får lov til å være med på slike selskaper,kjenner det sitter lenge i kroppen og at jeg blir glad bare av å tenke på det.

Så nå gleder jeg meg til neste invitasjon .Lurer på hva hun kommer til å servere da,hun snakket litt om Tomatsuppe med makaroni,så det skal bli spennende å se hvordan hun løser det.


Ha en strålende kveld.

Ps:noen andre som slitter med å få lagt ut bilder på bloggen for tiden?

klem Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.