onsdag 5. juni 2013

Jentetur =sommerkos

I helgen var jeg på jentetur til haugesund,rettere sagt på bloggtreff hos skjønneste Karianne.Ett bloggtreff arrangert av skjønne Maia,damen bak bloggen fabelaktig .

Jeg har ikke ord som er store nok til å beskrive hva jeg føler og tenker om eventet, men en ting er sikkert ,jeg har ikke helt landet enda ,for ett treff.Bøyer meg i støvet for disse utrolig flinke damene og for all arbeid de hadde lagt ned for at vi skulle få en fantastisk kveld.

 
                                                  Transporten vår for turen til Karianne

 
                                Borddekkingen var som tatt ut av ett interiørblad,det var så flott .
                                         Alle detaljene og gjennomførelsen var helt perfekt.


                                                     Maia deler ut navnlapper til alle

 
                                                                     Boble vann til alle

 
Goodiebag til alle

kristine vikse
kom og  presenterte kolleksjonen sin,for ei fantastisk dame,for en energi og engasjement,hun fortalt litt om bakgrunnen for hun hadde starte og om brandet sitt og om hvor hun går videre i utviklingen av konseptet.

hedda -crushconsept

Hedda var veldig opptatt av hvordan vi tok vare på det vi hadde og det vi kjøpt kunne gå i arv og hvilken stor påvirkningskraft,bloggere har.Her har vi alle ett ansvar som er viktig å tenke på når vi blogger om interiør og trender.


skjønne Karianne.
For ei Dame.med stor D,hun tok i mot oss alle med åpne armer,med energi og utstråling som jeg er sikker på mange  misunte henne.Hun fikk virkelig alle sammen til å føle seg velkommen,om du var liten eller stor blogger,det betydde ingenting,her var alle velkommen.


litt bobler utover kvelden.

 
                                                            Goodiebag fra crush consep

Amundsen spesial 

Mangler dessverre bilde av bryllupsbyraaet cathrine Aase Walberg,hun kom og fortalte om hvilke produkter hun kunne tilby sine kunder

Ja kvelden var magisk og for noen goodiebags,innhold kommer i ett annet innlegg.men wow,det er det eneste jeg kan si.

Så tusen takk til Maia som arrangerte dette sammen med karianne,som gjorde dette til en minnelsesrik kveld,som jeg kommer til å leve lenge på.synd at det ikke ble tid til å snakke med enda flere flotte damer,men neste gang,kanskje da streker tiden til..

Fra denne kvelden ble det tatt med mange gode minner,inspirasjoner ,ideer og ikke minst mange interiørtips.Jeg tror det snart renner over av inspirasjon og nye ideer,dagene går så fort at jeg rekker ikke å skrive ned alt som dukker opp av ideer og inspirasjoner etter denne kvelden,og det lover godt synes jeg,iallfall for meg.

Så  hjertelig tusen takk til  Maia og  Karianne som gjorde denne dagen helt spesiell.

Og til alle sponsorer.

Navn og hvem vi fikk hva av kommer i ett annet innlegg.

Ha en strålende kommende helg.


klem hege
 

1 kommentar:

  1. Hei Hege ! Ingenting gleder meg mer en å lese at du har hatt det bra, jeg er overveldet over hvor mange hyggelige damer som finnes i dette blogg samfunnet. Det gikk som en drøm selv om vinden var av stor ødeleggende faktor!
    Så utrolig flott innlegg du har laget og masse flotte bilder ( var ikkje helt heldig jeg da) hi hi , jeg håper virkelig at vi får til å lage noe lignende igjen en dag,!
    Jeg blir veldig stolt av å høre at du likte dekoren så godt, min datter er veldig glad i lapskaus på boks og etter jeg ble lei av tom emballasjen malte jeg boksene rosa i anledningen! Jeg elsker dekor og må innrømme at de to siste mnd har jeg hatt alt for mange innkjøp til denne dagen , men det ble jo flott!
    Foredragsholderne var jeg overbevist om at ville levere da jeg kjenner de personlig !
    Bussen til transport syns jeg hørte til , når fin folk som dere kommer denne lange veien til viksemarka!
    Tusen takk for at du tok deg tid til å feire denne kvelden sammen med oss!
    Mvh Karianne

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.