mandag 10. juni 2013

campingtur og hekling


 I helgen var jeg og barna på besøk i campingvognen til mormor og tante.Det var litt trangt,men vi koste oss,masse tid sammen uten å være tilgjengelig for noen andre enn bare barna,det var herlig å bare slappe av og gjøre ting sammen.Uten mål og mening.

Litt lite tur muligheter på Vågan camping og så blåste det hele tiden,noe som gjorde at gutten min ble til slutt syk og hadde feber og rennende øyne.
 
 
Uansett koste vi oss,hadde masse tid til lek,hekling og kunstutstilling.Og små turer rundt camping vogna.
 
Jeg fikk startet på mange hekleprosjekter,som skal bli tepper engang smiler.kanskje ikke så lurt å begynne på mange ting samtidig,men det fungerer for meg,selv om det av og til tar lengre tid med å bli ferdig med ting,
 
 
Ha en strålende uke.
 
klem Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.