torsdag 6. juni 2013

Amundsen Spesial

En av butikkene jeg ønsket å besøkt før sommerkos treffet begynte, var Amundsen spesial.

 
Hadde hørt mye om denne butikken og utvalget av varer de hadde og jeg ble ikke skuffet,jeg må nok ta en tur til ,til haugesund for jeg fikk alt for liten tid til å gå rundt å utforske og se på alt det spennende de hadde.

 
Når du kom inn i butikken ble du satt litt tilbake i tid,det var så flott ,ingenting var overlatt til tilfeldigheten,butikken oste av en varm atmosfære,sanselig opplevelser,og ikke minst lekker design.Og ikke minst god kundeservice.

 
 
 
Og tenk de skulle komme til sommerkos treffet og ha en liten stand og ekteparet  Eva Mariann og Trond Amundsen kom og hold foredrag om firmaet,fortalt om oppstarten av driften og overtakelsen etter Trond sin far og videre utvikling av konseptet.

 
De har engros fra blant annet : JME food/home og whittard

For en entusiasme og engasjement og ikke minst energi Eva Mariann og Trond visste oss,vi fikk møte to engasjerte mennesker som virkelig elsket det de hold på med.Og ikke nok med at de hadde stand med smaksprøver og foredrag,de hadde med seg goodiebag til alle 50 bloggdamene som var med ,ikke bare 1 ,nei 2 stk,helt overveldende.Tar nok langtid før jeg lander etter dette treffet.

 
bilde lånt av fabelaktig
 
Har du ikke vært innom butikken eller besøk nettbutikken som ble lansert denne uken,er det vært å anbefale.Her er det noe for enhver smak.

 


bilde lånt av fabelaktig

 
psssst!

Og du kan følge dem både på facebook og instagram @amundsenspesial.og de har blogg


Gleder meg virkelig til å smake alt det vi fikk i goodiebagene,så hjertelig tusen takk til Eva Mariann og Trond Amundsen for en fantastisk opplevelse.

Ha en strålende sommer.


klemmer Hege












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.