tirsdag 1. januar 2013

1 januar 2013 Med ny arbeidsplass

                                        Ny arbeidsplass

Tenk at året 2012 er lagt bak oss med mange opplevelser både gode og vonde,nye bekjentskaper og bloggtreff .
Mange ting er satt på vent,og noe er fortsatt på vent,og som må gjøres litt anderledes for å komme dit man har lyst til å komme og drømmer om.


Det nye år har startet og gitt oss blanke ark,som vi kan fylle opp med forventninger ,
opplevelser ,drømmer og ønsker.

 
Her starter jeg året med en ny arbeidsplass på kjøkkenet,det er ikke så mye som gjenstår før alt er på plass,og det jeg ikke får plass til,ja det blir plassert på reserve "kjøkkenet"i kjelleren,når det er ferdig pusset opp ,etter å ha  stått ubrukt i mange år.

 
Det gir en god følelse å ha en plass hvor jeg kan sitte å jobbe,uten å tenke på at jeg tar opp plassen i hele huset,fordi jeg skal bare lage noe her og lage noe der,hihi,har altfor mange ideer i hodet,som må prøves ut med engang..

 
Har mange ønsker og planer for året 2013,mange av planene er allerede begynt å ta form  på papiret.
Og en av tingene er planlegging av 3årsdagen for bloggen som er i september,men dette kommer jeg også tilbake til etterhvert.

Jeg kan enda ikke fatte at vi er allerede i 2013,og dag 1 er snart over,kjenner det kribler i kroppen over forventninger for hva det nye året vil bringe og ikke minst for tiden vi går mot,vår,sommer og sol.selv om jeg elsker snø,så har jeg store forventninger til hva som jeg håper kommer til å skje dette året.

STORE FORVENTNINGER


Ha en fin fin tirsdagskveld
klemmer

Hege

3 kommentarer:

  1. Hei
    Fint når nytt år kommer, synes jeg. Nye sjanser, nye forventninger...
    Fin arbeidsplass!!
    Ønsker deg og dine et riktig godt 2013
    Håper året gir deg mange fine opplevelser og gode stunder!
    Gleder meg til å følge deg videre i det nye året
    Klem Tonje

    SvarSlett
  2. Godt nyttår! Deilig med god arbeidsplass, jeg må nok bare rote rundt i huset:-)

    Klem fra Annfrid

    SvarSlett
  3. Godt nyttår til deg! Kjekt med så stor og god arbeidsplass:)
    Ønsker deg alt godt i det nye året!
    klem fra Tone

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.