torsdag 18. oktober 2012

bloggtreff hos kull

 
 
 
På Tirsdag 16 okt var jeg så heldig og få være med på blogtreffet hos kull.
 
Her kommer en liten bilderas,bedre sent enn aldri,hihi.
 
Det var så utrolig kjekt og få lov til å gå rundt i butikken og se på det flotte utvalget de hadde der og ikke minst hilse på Wenche som driver kull og damene som jobber der,for noen fantastiske damer.
 
 
 
 
 
 
 
og ikke minst få treffe agenten fra bynord og fermliving,Gry Johannessen,for ei inspirerende dame,kan vel si at jeg misunner henne ,iallfall litt,det må være en av de beste drømme jobben man kan ha, å få jobbe hele tiden med interiør og styling.
 
Jeg hadde aldri hatt råd til mat og andre ting,hehe, alt for mange fristelser.
 
 
 
 Og ikke minst få treffe alle dere fantastiske bloggedamene.litt skummelt,men allikevel.
Jeg er helt overveldet over mottakelsen jeg har fått,jeg som ikke er hverken fugl , fisk og ikke aller minst interiørblogger,så allikevel så har jeg blitt mottatt med åpne armer.
 
HELT UTROLIG.
 
SÅ TUSEN TAKK.
 
 
Det er utrolig inspirerende å møte alle sammen og se hva hver og en av dere har fått til ,ja jeg bøyer meg i støvet for dere.jeg føler meg privilegert som får lov til å være med dere på slike treff.
 
 



 
 
 
 
 
 
 
 
mat før treffet og under treffet
 
 
Så tusen takk til kull for at jeg fikk komme å se hva dere hadde og å høre om fremtidsplanene,det var inspirerende.
 
Her kommer jeg tilbake.
 
Og til alle dere fantastiske der ut ,fortsett med å inspirere,gleder meg veldig til å treffer dere igjen  på moi.
 
 
Mange klemmer Hege

1 kommentar:

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.