fredag 10. august 2012

liker godt høstensnyheter

ja jeg liker veldig godt høstensnyheter




kanskje kan jeg og få til noe innen disse fargene,akkurat nå råder det total kaos i hele huset,skulle ønske det gikk ann å snu huset på hodet,ta tak i det og riste det kraftig,for så å kaste alt som falt ut,og resten,ja det fikk seg både 1 og 2 sortering ,før ting ble satt på plass eller fornyet.


Det er iallfall lov å drømme om at det hadde lat seg gjøre.Drømmer.

Ha en inspirerende dag.
klemmer

hege

1 kommentar:

  1. Heisann:)
    Nydelige inspirasjonbilder du viser:)
    Ja, skulle gjerne fillerista leiligheten en gang i blant jeg også:)

    Ønsker deg en flott onsdag, og en fortsatt fin uke:)
    Klem Marianne

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.