lørdag 25. august 2012

hva skjera

Hva som har skjedd og ikke skjedd,vet jeg ikke og ikke har jeg fått noen svar fra blogger heller.

Men bloggadressen er forskjellig fra det som kommer opp når jeg trykker for å komme inn på innlegg som er blitt publisert.

Da forandrer den seg fra blogspot.com til blogspot.no/.finner ikke ut av hva som skjer.
så når jeg laster opp bilder,kommer dette ikke opp og tekst forsvinner fra innlegg som blir publisert og linking til andre eller til blogginnlegg går heller ikke.

hmmmm,men nok sutring,siden jeg ikke finner ut av det,så blir dette det siste innlegg på en stund og kanskje det siste.


snufs,snufs.......................

hjertelig tusen takk til alle dere som har besøkt bloggen min og takk til alle dere som har lagt igjen kommentarer og takk til alle dere som har prøvd å hjulpet meg,

kommer til å savne dere alle sammen.

Håper jo å komme tilbake.til da

Ha en fantastisk helg og nyt høstværet.

klemmer hege

2 kommentarer:

  1. Så merkelig!
    Dette må vi finne utav!

    SvarSlett
  2. Ja, merkelig!
    Dette må jo ordne seg. Ikke gi opp enda
    Hør med Jorid!

    Klem

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.