mandag 2. juli 2012

I tenke boksen

Da var det mandag igjen og sommeren lar vente på seg,spesielt her på ålgård.
Her går det i rydding av hele huset,og mens jeg rydder er det rom for å gå å tenke,på hvordan vi skal få et et hus som vi kan bo og leve i ,alle sammen.

Men jeg er også i tenkeboksen,om jeg skal  fortsette med blogge,og være på sosiale medier.
Og om jeg idet hele tatt klarer å gjennomføre noen av drømmen min,feks det med å starte opp for meg selv i høst,det er jo et lite nederlag,men akkuratt nå føler jeg meg helt tom.


Så  i  sommer vil det vel være litt av og på her på bloggen mens jeg prøver å tenke litt og finne ut hva jeg skal gjøre.og samtidig få litt overskudd og energi til hverdagen.

Ha en strålende mandag og nyt de små øyeblikkende.

Mandags klem


fra hege

1 kommentar:

  1. Åh ikkje slutt å blogge Hege! Det er heilt ok med pause.. Vi behøver det alle innimellom, og inspirasjonen tar faktisk slutt av og til!

    Lykke til med tenkinga, høres ut som du har nok å ta stilling til!

    Håper du klarer å nyte litt sommer likevel, og at finværet kommer til oss etterkvert!

    Klem

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.