søndag 15. juli 2012

bland rot

Dagene flyr av sted ,nå har vi snart hatt 3 uker sommerferie og hele tiden har jeg ryddet i huset og det gjenstår mye,selv om vi har  fylt opp en container allerede.


Men du og du så godt det er å bli kvitt alt som bare har stått på vent,men som ikke har blitt begynt på allikevel.

Mens jeg ryddet fant jeg noen gamle nøkler og tilbehør jeg hadde glemt,og noen gamle barnetøfler,


de var de første minste jenta hadde på seg når hun ble født,jeg kjøpte de på sykhuset,kjekke minner,og nå fungerer de som dukke tøfler.smiler.

og inni mellom må man ha litt nytt lys,som kan brenne og gi litt varme,når været uteblir.


Nå er det vel natta,så jeg får fortsette å rydde i morgen.

Ha en strålende kveld.

klemmer

Hege



1 kommentar:

  1. Hei. Det er utrolig hva man kan finne blandt ting som har blitt liggende en stund. Men det er jo så deilig å få litt bedere plass både i skuffer og skaper, så lykke til med videre rydding.Ha en fin søndag.Klem.

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.