tirsdag 5. juni 2012

gårdsplassen min

Å som jeg gleder meg til det blir skikkelig sommer,nå er det bare ca 2 uker igjen til sommerferien,det føler jeg virkelig at jeg trenger nå.



Bare orden sommer får meg til å føle meg glad og full av forventninger til at det skal bli en skikkelig god sommer med mye sol,bading,grilling og masse jordbær og is og ikke minst late dager.

 Dager der jeg bare sitter i solen og nyter været,men en eller annen kreativ sysler,.
og ungene løper rundt og bader eller koser seg med jordbær og is.

Det er utrolig mye som skal/skulle vært gjort og som ikke har blitt gjort dette siste året og halv året.,men som har blitt satt på vent,så jeg håper at jeg får 2 mnd med fri fra nesten ukentlige sykebesøk,slik at jeg kan få unna det som ikke har blitt gjort. 


Akkurat nå er jeg bare wannabe interiør blogger,hehe,bare surfer rundt i blogglandia og suger til meg inspirasjon ,ideer og tips og drømmer om like vakre hus som dere fantastiske interiørbloggere har.


Mitt hus er fortiden ikke så veldig besøksbare,ikke det at det flytter rot rundt,men det er ikke helt ryddig heller til å ha besøk heller,det har liksom ikke stått øverst på prioteringslisten,med kreftsvultster som sprer seg,betennelser som ikke gir seg og muskelsykdom,derfor håper jeg at sommerferien kan rette opp i det,hehe

Hehe eneste plassen jeg delvis kan ha besøk er på fremsiden på gårdsplassen,men det trengs virkelig oppussing her også og det bli kanskje litt kald å sitte ute i regn og kald vind,hehe.

Men det kommer vel ann på klærne,eller hva?

Nei jeg håper virkelig på en god og varm sommer,slik at jeg kan få ryddet skikkelig,litt her og litt der, tilslutt så er det vel forhåpentligvis ryddig.( en liten stund i allefall,hehe.)

Ha en fantastisk dag
klemmer hege

2 kommentarer:

  1. La hus være hus,og konsentrer deg om og bli frisk du :o)
    Det finnes bare en av deg, og husarbeidet kommer nok ingen å tar i fra deg. Og dessuten blir det som regel rotete med en gang.
    Nyt sommer og sol, og kos deg. Det gjør godt for kropp og sjel :o)
    Ønsker deg en fin dag, og god bedring
    KLem KLem :)

    SvarSlett
  2. Ja, sier som Rebekka. Konsentrer deg om å bli frisk, skjønne du. Huset kan du ta en annen gang. Hørtes ikke godt ut med helsa di. Håper du kommer deg og blir helt frisk.

    Klem Tonje

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.