onsdag 2. mai 2012

Det blomstrer

Jeg må si at jeg liker veldig godt måneden Mai,da har våren kommet for fult og man begynner å få masse energi og det bobler over av ideer på hva man kan gjøre ute og bør gjøre ute.Og ikke minst,det er snart 17 mai og da kan man jo pynte enda litt til.





Det blomstrer mer og mer for hver dag,og når solen skinner slik som i dag ,ja da føler man seg lykkelig  både  i sjel og  til sinns.


Da er det godt å gå ut og høre fuglekvitring og kjenne varmen fra solen,og så får vi ta det som eventuelt kommer av dårligere vær til helgen,når det kommer,hvis det kommer.


For nå vil jeg ha dager med sol og fuglekvitter og lange gode dager ute.



Og se at det spirer og gror mer og mer for hver dag,om det er blomster eller ugras betyr ingenting,me like,at det går mot sommer og lang dager.


                                             Ha en flott onsdagskveld

                                            klemmer hege

3 kommentarer:

  1. Heisann:)
    Nyyydelige bilder... mai er en fantastisk flott måned:))

    Ønsker deg flotte dager resten av uken:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  2. Så fine bilder.dette tree kunne jeg godt ha i hagen min jeg også.Ha en fin ,fin maidag .Klem

    SvarSlett
  3. Å,so nydeleg det treet var!!!! Tenk å ha eit slik i hagen♥ So fint i vasen din også:)

    Ønsker deg ei fin helg.
    Klem frå Mette.

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.