tirsdag 21. februar 2012

solfylt dag

Det er herlig med vinterferie,bare slappe av og gjøre ting man ikke rekker når jeg ikke har fri.


Idag skinner solen,så her nytes livet,innimellom rydding av hele huset,og i skap og hyller ryddes det,
og jeg holder samtidig på med å rydde i sammen alle minne hobby og håndarbeids produkter,så jeg får alt på ett sted.og fy gærnt så mye jeg har,tror jeg kan ha garasjesalg snart for å bli kvitt en del,finner utrolig mye jeg har kjøpt nytt av fordi jeg har lagt det på en lur plass og ikke funnet de igjen,også kjøpt nytt.hm håper virkelig at jeg får plass til alt inne på vaskerommet der jeg skal ha hobbykrokken min.


masse kommer nok til å bli kastet av ting jeg har tatt vare på for kanskje jeg skulle få brukt for det,eller ting jeg har lagd for å bruke i dekorasjoner,men har jo kjøpt i steden ,hm,så nå flytter det bokstavligtalt over alt.




Men det blir iallfall ryddig i huset til slutt.håper bare jeg blir ferdig til alle barneselskapene som kommer frem over.

Ha en flott ettermiddag.

klemmer hege

4 kommentarer:

  1. Kjekt med en ryddedag... kjenner meg så alt for godt igjen:)

    Ønsker deg en fortsatt fin fridag:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  2. Så fine bilder.Hvist du har for mye av ting ,så ikke kast,da kansje jeg kan kjøpe noe av deg.Nå er jeg mye bedre,så nå går jeg å rydder opp litt her og der. Gleder meg til sol og varme slik at det går ann å pusle litt ute igjen.Ha en fortsatt fin vinterferie.Klem

    SvarSlett
  3. Hei Takk for koslig kommentar på bloggen. Ja jeg kan maile deg mønsteret. Er nesten ferdig med en til, den har jeg strikka til elin,si i fra om je skal strikke en til deg også.ha en fin dag /helg klem.

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.