fredag 30. desember 2011

min første tedispenser

Etter å ha sett så mange flotte te dispensere rundt omkring,så ville jeg også prøve meg på en,jeg ville prøve å lage med aluminiumfolie.slik at jeg fikk litt metall lokk like,og slik ble resultatet.






 Pynten på toppen er også lagd av aluminiumsfolie,første gangen var ikke lett,nei.men,men med litt mer øvelse vil det sitte tilslutt.


Denne vil nok bare få stå til pynt,siden jeg ikke ble helt fornøyd,men jeg kommer helt sikkert til å lage flere slike,både med og uten aluminiumsfolie.

Og mens jeg var igang,måtte jeg bare prøve meg på et skilt:




Ble litt stort,men hun som skulle ha det ble veldig fornøyd.

Ha en flott natt.

Klemmer hege

2 kommentarer:

  1. Helt fantastisk flott, Hege! Super-rått! Ku tenke meg å høre, koss du har laget det.... :-)

    Ville også bare nevne, at mit kjolemønster er fra Stoff & Stil, nr. 23021 - det er i tillegg rett så lett å lage :-)

    Ønsker deg et riktig fint Nyttår <3

    Klemmwe

    SvarSlett
  2. Så fin den ble .Jeg håper du kan vise med fremgamgsmåten ved en senere annledning.
    Godt nytt år til deg å dine.Klem.

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.