lørdag 24. desember 2011

GOD JUL

Jeg vil ønske alle dere fantastiske bloggere ,alle som er innom bloggen og ser ,legger igjen en kommentar.

                                                       En riktig god jul




Må alle deres drømmer og ønsker bli oppfylt på denne dagen,la dagen bli spesiell,både for liten og stor.kos dere,enten alene,sammen med venner eller familie,eller begge deler,
nyt dagen,lag nye minner,nye minner som blir med lagt utover i den nye året.

Gled deg selv og de som er rundt deg,feir dagen og husk julaften kommer kun engang i året.

Ha en strålende dag.

mange juleklemmer fra Hege

3 kommentarer:

  1. Ønsker deg og dine en fin juletid.
    Trist å lese om din mor. Dere må alle være sterke og tro at hun skal bli bedre! Ikke gi opp.
    Jeg har bare hatt 1 ønske denne julen. Det er at pappa skal bli bedre. Han har hatt så store smerter at han har vært sengeliggende.
    Nå er han såpass bra at han kommer hit på julaften. Håper han vil klare seg fint da.
    Når en har kreft i nær familie blir en først vettskremt. Så lærer en seg å sette pris på de bitte små fremstkritt og de små gleder.
    Ha derfor en god jul alle sammen! Gjør den så fin dere kan!
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  2. Vi ønsker dere alle en riktig god jul. Vi snakkes i romjulen. Masse juleklemmer fra oss.Elin,sasja,pappa og mamma.

    SvarSlett
  3. Hei! Jeg ønsker deg og dine en fortsatt GOD JUL!

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.