fredag 2. desember 2011

Desember allerede og fredag

Når var det første advent??? Hæ,....Nei da,berre tulla,det er bare det at dagene  gått så utrolig fort og det er fredag igjen,ser ut om jeg har blitt en fredagsblogger,hehe,for mine siste innlegg har vært på fredager,men med mye sykdom og "nesten"sengeliggende,så kom desember litt brått på.......så det var greitt at de ikke var julaften eller er julaften nå i helgen.




Foreløpig står advent og julepynting på vent,men med ganske store mengder med smertestillende,klarer man i allefall å passe på syke barn,julestemningen mangler,men det kommer, det er jeg ikke i tvil om,spesielt ikke når det kom litt snø i dag.







JEG ELSKER SNØ,
(bare en liten opplysning for de som ikke har fått med seg det før,hehe.)



Jeg er ikke den typen som er misunnelig av natur,men når jeg er rundt å leser på alle disse flotte bloggene og leser om gode minner og tradisjoner fra barndommen,ja da blir jeg litt misunnelig allikevel.

Men uansett,det som er så fantastisk nå,er at jeg har fått min egen familie som jeg kan skape gode minner og tradisjoner med,slik som jeg drømte om  og ønsket selv da jeg var liten,og det beste av alt,DET er aldri forsent å skape minner og tradisjoner.

Her skapes det nye minner og tradisjoner hele tiden.

Resten av dagen skal jeg bruke til å pleie forkjølelse,syke barn,å pynte litt til advent,rydde ,og kose meg med kreative syler.

For en fantastisk helg,håper virkelig på mer snøøøøøøøøøøøø.

ha en fortryllende fredag.

Klemmer hege

2 kommentarer:

  1. Kos dere og bli friske , jeg håper også på et lite snødryss snart for det blir jo så mye lysere og det er jo vinter.

    Nisseklem fra Marit.

    SvarSlett
  2. Hei! flotte lykter og pynt. Så heldige dere er som har fått litt snø. Aldri for seint og lager nye tradisjoner og koselige ting. Kos dere masse og god bedring, klem

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.