lørdag 15. oktober 2011

gamle flasker

I dag fikk jeg noen gamle flasker,jeg liker disse flaskene godt siden man kan bruke de på nytt,men disse skal bli en del av en dekorasjon,så jeg tror ikke de blir brukt til å ha drikke i,pga at inni flaskene er det original kork.

Gleder meg veldig til å dekorere rundt flaskene,tallerkene har jeg og fått ,det passer godt nå til høstdekorasjoner.

Men før det blir lagd noen dekorasjoner her i huset må det ryddes,har blitt lite rydding i det siste,siden formen ikke har vært på topp,men det får da være grenser..................

Men nå skal det soves først og så er det tid for tipp topp form i morgen.........Håper jeg.

Ha en flott natt


Klemmer Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.