mandag 4. juli 2011

Kanaldagene i sprangeride

I helgen har vi vært på Kanaldagene i sprangeride,her var det Amcar utstilling,motorsykler,salgsboder,og redningsbåten  Elias var der.



Hva med en Kånebil med tilhenger eller matsende motorsykkel med tilhenger




 Kjekk liten bil,kanskje jeg skal ha en slik en ,å dra på mamma ferie og ha med sysaker og hobby/håndarbeid i tilhengeren,.


motorsykkel for barn,min sønn hadde veeeeeeeldig lyst på den,da kunne han kjøre selv til skolen,når han begynte i 1 klasse til høsten,hihi.






dyp konsentrasjon under båtbygging




og alle gode båtbyggere må teste båten for å se om den er raskere enn alle andre sine.


og blomster som passer til fjellhage.

Det var Levende musikk,og masse god mat,men vi måtte til slutt gi oss da,vi var gjennom våte,og kalde,men det var kjempe kjekt,eneste som var synd,var at vi ikke fikk tid til å ta en tur med Elias,men det gjør vi neste gang vi treffer Elias.

Ha en flott dag.

klemmer Hege.

2 kommentarer:

  1. Dette så veldig kjekt ut.Får håpe det dukker opp noe spennende den tiden vi kommer på besøk også.I dag får vi besøk fra hjembygda ,det er jo også kjekt.Ha en fin dag alle sammen.Vi snakkes.Klem.

    SvarSlett
  2. Hei, så gøy å se at noen har besøkt Spangereid!!!
    Selv bor jeg i denne nydelige sørlands perla!!

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.