fredag 24. juni 2011

Sommerferie

Da var det fredag,og siste skoledag, etter å ha lagd over 80 cakepops som eldste datteren min skulle ha med å dele ut i klassen i dag,så var det ei glad jente som stod opp i dag og var kjempe glad for å ha med seg disse på skolen i dag,så får jeg håpe at de faller i godsmak hos klassevenninner og kamerater.




Og så vil jeg ønske alle en riktig GOD SOMMERFERIE i tillfelle vi ikke snakkes /blogges på 2 mnd,vet ikke om det er dekning på internett der meg og ungene skal være på hytta.


GOD SOMMER

Klemmer

Hegre

2 kommentarer:

  1. GOD SOMMER HEGE!!!
    Vi er pakket og klar og reiser straks til hytta.
    Flere tantebarn har booket plass. Så det blir livlig. Koselig med barn som har det gøy, men jeg har også planer om noen stille dager!

    Ha det fint, alle sammen. Hils.
    Sommerhilsen Marit

    SvarSlett
  2. Kjempestilige cakepops, de må jo ha blitt en hit på skolen!

    Sommerklem fra meg.

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.