mandag 20. juni 2011

Nedtelling til ferie

Nå nærmer det seg sommerferie med storm skritt,bare noen dager igjen,så er det hele 2 mnd ferie,ååååååååååååååå som jeg gleder meg.


Da skal vi bare gå rundt å ha late dager og nyte livet.håper på flott vær så stranda kan besøkes flittig,ellers er det bare å gå rundt i hagen hjemme eller på hytta og nyte live der og se på alt som spirer og gror,og lage noen nye ideer og tanker.


 og kanskje skrive en novelle eller 2.men nå skal det gjøres klart til  å dra til selskap i morgen,planlegge hva som skal has med til avslutningsdagen på fredag for en 3 klassing.

Skulle ønske døgnet hadde flere timer,for da hadde jeg fått gjort unna alt som skal gjøres før helgen, bakt boller og kaker ,men som min sønn sa i dag da han var med å lagde salat til middagen,"Mamma,god mat lages med kjærlighet"

Klemmer hege

1 kommentar:

  1. God kveld.vil ønske dere en fin ferie .Håper det blir mange varme soldager hos dere å hos oss.Hils .En goood ferie klem fra oss.

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.