onsdag 8. juni 2011

En hylle til gangen

Jeg leste på bloggen til den gode feen om lygeblogging og det føltes helt fantastisk å lese innlegge hennes,hun er en fantastisk blogger,liker godt å lese hennes blogg,og jeg må innrømme at jeg ,som jeg har nevnt tidligere har slitt litt med hva jeg skal blogge om,men da jeg leste dette innlegget,løsnet det litt,jeg har alltid trodd at alle dere flotte bloggere alltid og til enhver tid har det helt strøkent og kan derfor legge inn ett blogg innlegg uten å måtte tenke på hva som kan tas bilde av uten at rotet kom frem på bildet,nå vet jeg hemmeligheten bak noen av disse flotte bloggene og da åpnet verden seg litt til for en nybegynner innen blogging,hehe.

Så nå er det bare å knipse i vei og legge inn innlegg.

Endelig har jeg fått litt mer oppbevaringsplass på gangen,hylla har jeg brukt til å ha på kjøkkenet,til hobbyprodukter,men fant ut at jeg trengte den mer på gangen.

 Her kan ungene selv henge opp jakker og sykkelhjelm,kanskje er det en liten mulighet for å slippe å ha alt slengene rundt på gangen og inn mot stuen,men bare kanskje.......

Jeg fikk jo godt hjelp til å pynte på toppen av hylla av min 2 åring,hun elsker å gå rundt å dille slik.
Så nå kan vi ha litt kos på gangen også,mens vi venter på resten av oppbevaringsplassene kommer på plass.

Klemmer Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.