torsdag 5. mai 2011

En flott torsdag

Solen skinner og helgevasken er snart ferdig.Det er er herlig følelse,at i morgen kan jeg bare nyte dagen enten om det blir regn eller sol.Herligt


I dag skal jeg også ned på magneten å levere ett lass med klær,det er godt å bli kvitt og godt å vite at det kommer til nytte hos andre som ikke er like heldige som oss.

Noen av klærne som barna har vokst ut av bruker jeg også til andre formål,passer veldig godt til dukke klær eller nye klær til minste jenta,bare med noen få enkle grep så har hun ny garderobe,og som hun har selv uttrykt ,kose voven og tenge kær,så da er det bare å sette igang.hehe.


Det er så kjekt at nå er det tid for å jobbe ute,se det spirer og gror,og glede seg til høstens frukter,men først sommerblomstene og fruktene som man kan kose seg med.

For en flott tid vi går i møte,hvor man bare kan gå rundt å nyte livet og nyte at man er til.ha en flott ettermiddag,nå er det leksetid,levering av klær og gjøre ferdig helge vasken.


tata.

Klemmer hege

2 kommentarer:

  1. Hei igjen. Så fine blomster du har fått..... det er fint at du har kommet tilbake ,håper du har hatt en fin påske og noen fine fridager.klem

    SvarSlett
  2. Heisan :-)
    Dere er virkelig heldig som har fått fine grønne plener og blomstrene begynner å spirer og antakelig har dere masse blomster allerde ute i hagene. Jeg har i tankene... å flytte sørover etter kvært...
    Hvordan går det med dine sy prosjekter?
    i går tok jeg ut hagemøblene men det er no en kald fornøyelse her nord. Håper på at det blir litt varmere dager, men vi har ennu snø så..... Ønsker deg en solrik dag og ei riktig flott helg med dine :-)
    Ps: Du finner nok ut hva din blogg skal inneholde.. Gjør det som er riktig for deg, klem

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.