fredag 6. mai 2011

Da er russen på plass i Kongeparken

Da har nesten 11000 russ inntatt kongparken på ålgård.Og det er like kjekt hver gang.




Det har blitt en tradisjon at jeg er med ungene bort,for å spørre om russekort,det er litt skummelt enda å gå alene og spørre om russekort,og i år var vesle tuppa med for første gang
 (skulle ta bilder, med de var i100,så det var helt umulig,nesten en heldags jobb og følge med på hvor de var hele tiden,hehe)
kan tro det var stas,hun bare trippet der vi gikk rundt for å spørre om russekort,to store blå øyne som lyste forventningsfull opp når det kom las på las med russ forbi oss,så nå ligger hun med en bunke med både røde,blå og gull russekort i hånden og sover.hehe.


Vi bor ikke så veldig langt unna kongeparken,så vi er veldig heldig,synes jeg iallfall,helt sant,vi får høre mye god musikk og hvert år må vi ut på terrassen for å høre etter hvilke musikere som spiller,så hvis været er fint sitter vi ute på terrassen,etter at unga har lagt seg å hører på god musikk,herligt.


Flott opplegg og hvert år så er det noen som sitter langs veien og selger vafler eller lapper,det smaker sikkert godt ,etter at man har kjørt langt..og så har man jo noe å spise på mens man venter i køen for å slippe inn i kongeparken.


Min sønn som har rom nærmest kongeparken,trodde ikke han fikk sove denne helgen pga høymusikk,men det gjorde jo ingenting,han  kunne jo  bare ligge i sengen og rocke med rumpa,slik lillesøster gjør,hehe.

Uansett så håper jeg virkelig at de er heldigere med været i morgen og at de får veldig flott vær.
og at Prinsesse elin får en flott dag,når hun skal gå rundt å tømme doene.og andre kjekke ting.

Ha en flott kveld,må værgudene være med alle russer i helgen.

Klemmer
hege

2 kommentarer:

  1. Ja de har vært heldig med været så langt,Håper det blir en fin feiring for alle.Har også samlet inn noen russekort til barna.leste foresten at russen har samlet inn 10 mil kr.som skal gå til kreftforskingen. Kjempe bra.ha en fin kveld

    SvarSlett
  2. he he det ble en opplevelse for livet :)) Nå er det mannen som tar nattevakta og den tror jeg blir travel :)

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.