tirsdag 12. april 2011

Skiftene vær.

Jeg skulle ønske været snart bestemte seg,er det snart vår eller holder vi på med vinteren enda,hihi,

Neida,jeg klager ikke,men det er så kjekt når solen endelig titter frem og ungene kan løpe rundt, uten at man trenger å kle på de en hel haug med "forskjellige"klær i tilfelle det blir snø,regn,sterk vind eller sol,kanskje jeg også bare skulle utstyre de med badedrakt også,ja sånn i tilfelle sommeren også skulle dukke plutselig opp,for så å forsvinne igjen,før tiden,hehe.


.
Vi hadde kjempe flott vær i helgen da vi var på hytta,27 grader i solen,det var herligt,
det var meningen at jeg skulle ned å vaske hytten ferdig(ser ikke ut som om de som har leid hytten før oss har vasket noe spesielt eller gjort noe hverken inne eller ute,hm)før vi skulle være der i hele påsken,men med ett slikt flott vær kunne jeg ikke være inne og bare se på at ungene løp rundt å koste seg i solen,nope, da kunne vasken bare være vask,så får jeg ta det senere,hehe.

Det er litt å ta taki,men du og du så kjekt,det er å gå å planlegge og gå rundt bare å se og få ideer og inspirasjoner til hva som kan gjøres,hvilke muligheter det er på en slik plass,



mange år med løvsamling


en bortkommen rosebusk,,som trenger hjelp til å komme seg frem.
  Jeg gleder meg virkelig til påske,har nedtelling,og planlegging av hva som må taes med av hageredskap,for det skal ryddes opp og vekk det som skygger for solen,men ellers skal vi beholde natur look'n rundt hytta,det skal være kos å være på hytta og ikke slik at vi må ned å jobbe oss i hjel for å holde hagen skikkelig,nei det kan jeg gjøre hjemme,hehe.Her har vi nok hage som skal opparbeides på nytt og klargjøres på nytt,men stoooooooooooore deler av plenen skal bort så vi får litt mer hagepreg og ikke fotballbane preg.


Tar imot tips med stor glede,både til hytta og til hagen her hjemme.





Ha en flott kveld.

Klemmer Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.