tirsdag 5. april 2011

Min første Tilda

Min første tilda,ble ikke helt lik alle andre sine,og en ting jeg lærte etter på var at jeg ikke skal prøve å lage en tilda etter husken engang til.for da blir den veldig anderledes på enkelt steder,hihi,
Armene ble veeeeeeeeeeeeeeldig lang,når de ble sydd på ved feil opp på skuldrene,hihi,men kanskje er det en engel som strekker ,åpner sine armer for å favne om alle som trenger litt ekstra omsorg.

Men til det hun skal bli brukt til,gjør det ingenting og med ett ekstra teppe,som er under produksjon og noen hjerter til å dele ut,blir hun fornøyd og det er den nye eieren også,smiler

Her er tilda på tur i en gammel dukkevogn,sammen med mjauen og voffen og kan tro de kan gjøre mye rart,hehe.


Jeg kommer helt sikkert til å lage flere slike,min eldste datter ønsket seg en slik en hun også,så det er ikke lenge til ei ny tilda dukker opp tenker jeg.


ha en flott kveld.

Klemmer hege

1 kommentar:

  1. Jeg syntes din tilda ble flott,det er jo ikke nødvendig å herme hele tiden,men lage etter egen fantasi.Så fortsett med den gode jobben.klem.

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.