torsdag 14. april 2011

1 dag igjen til påskeferie

Da er bilen ferdig pakket og klar til i morgen ,da jeg og ungene drar på påskeferie,ååååååååååååååå det skal bli kjekt,bare slappe av og ikke stå tidlig opp,eller haste av gårde til nye oppdrag.

Og siden vi skal være på hytta en hel uke,så måtte jeg ha med meg litt fritidssysler og siden jeg holder på å lære meg å sy,så måtte det jo bli noe innen dette,har jo veldig lyst til å ha med meg masse andre ting også,men det er trangt om plassen.og litt garn har jeg jo liggende allerede på hytta.



av voksduken har jeg tenkt å sy nytt trekk til symaskinen ,men vet ikke om jeg skal ha ett for inni,hm,vi får se,
og lite utvalg av stoffene som jeg skal ha med,håper å finne en butikk eller noe i lyngdal som selger stoffer,det er ikke lett å finne stoffer til noen som er hyperallergisk/sensitiv hud mot alt kunstig og tilsetningstoffer i klær og stoff ,tror jeg må importere selv,
men hvor begynner jeg ?men det tar vi litt senere.

Nå skal jeg finne noen bøker og blader som skal has med,litt krim må det jo bli,det hører  liksom med til påsken.


Ha en flott torsdagskveld og god påske
(i tilfelle jeg ikke får tilgang på internett)så har jeg iallfall få ønsket alle en god påske.


Mange klemmer hege.

3 kommentarer:

  1. Ha en fin påske,det blir spennende å se hva du har å legge ut på din blogg etter påsken.God påske til deg og dine. En god påskeklem fra meg.

    SvarSlett
  2. Her våknet jeg til det dårlige været,mye snø....huffa meg.
    Men men ka gjør no det når jeg kan kose meg å leser alle flotte bloggene.
    Påske klem

    SvarSlett
  3. Håpar du har hatt ei kjempefin påske!!

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.