mandag 7. mars 2011

Klar til sykurs med Helle

Jepp,jeg har meldt meg på kurs,som Helle skal ha hos kreativ hender på ålgård.

Alle 3 kursene hun skal ha,gleeeeeeeeeeeder meg som en unge,har alltid hatt lyst til å lære å sy,så nå går det i innkjøp av de tingene vi skal bruke.

Symaskinen kjøpte jeg for maaaaaaaaaaaaaaaange år siden og er bare blitt testen ut en gang eller 2ganger.
Den er ikke så veldig fansy,men den holder lenge for meg.

Og så har jeg shoppet litt.Stoff og mønster,som skal brukes på kurset til helle ,iallfall stoffene.


Måtte bare ha meg en tilda,det er så mange som har lagd og som gir masse inspirasjon,jeg liker godt tildakolleksjonen de er fargerike og levende og til og med jeg skal få til å sy en slik etter Prinsesse elins
steg for steg på hvordan du syr tilda.

Og så gleder jeg meg til å lese boken SY,her følger det med stoff til en av veskene,
så den skal jeg også lage .


Ha en kreativ kveld.
klemmer hege

2 kommentarer:

  1. Hei snødronningen,jeg liker din blogg,fint at du deler innformasjon med andre.Jeg syr litt, men kunne trenge å lære masse mer da jeg er selvlært og ikke har altfor stor erfaring.Kan du gi meg en tilbakemelding om tid, sted, og pris.Klem fra meg.

    SvarSlett
  2. Hei! det blir sikkert gøy. Og så alt det fine stoffet. Jeg får også lyst til å sy når jeg ser hvor mye fint de lager på de forskjellige bloggene. Jeg har heller ikke lært å sy. Men jeg bare syr jeg, så blir det som det blir, ikke alltid så bra, nei. Lykke til. klem

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.