fredag 25. februar 2011

Mamut salg

Siden sy kurset mitt ble avlyst passet det veldig godt at det er mamutsalg på bøker.så da jeg var innom maxi på sandnes i dag,gikk jeg innom bokhandelen og fikk kjøpt meg noen bøker


Så nå skal det leses og studeres,og tilslutt skapes,og imorgen skal jeg ned på den lokale hobby butikken og melde meg på sy kurs,(håper at det er ledige plasser igjen) som hellesunivers står for,du kan ta en titt Her,

Hun er bare helt utrolig dyktig ,veldig levende og inspirerende dame.

Ha en flott kveld.for nå skal jeg gå å lese noen bøker.he,he

Natti.i natt.
Klemmer hege

2 kommentarer:

  1. Så mange flotte bøker du har fått tak i!
    Jeg har ennå ikke kommet meg på Mammut salget....
    Ja, ja det går nok flere tog :-))
    Ønsker deg en flott søndag :-)

    SvarSlett
  2. Så spennende bøker du har fått tak i:)

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.