torsdag 17. februar 2011

En kose tur til lyngdal

Egentlig så skulle jeg vel ha skrevet litt om denne turen på søndag,men de siste 2 ukene har jeg vært slått ut av migrene,så jeg har ikke klart å sittet lenge ved datan og blogget,slitter enda,men  lørdagen som var stod vi tidlig opp og dro til lyngdal.

Lyngdal er en fantastisk plass,masse flotte butikker og masse å finne på.De siste årene har vi leid hytte i jåsund ca 15 min fra lyngdal sentrum,hytten vi har leid har ligget ett par minuttersgange fra sprangereidekanalen(var det rett skrevet?)


Jeg hadde bare bilder av hytta med barna,så derfor visser jeg heller løa som ligger ved hytta.har tatt mange bilder av denne,

og her kan vi gå ned til kanalen,stå på brygga og fiske.kjempe kjekt.

Vi dro til jåsund fordi vi skulle se på en hytte som vi  kanskje skulle leie på åremål,den ligger noen meter fra den vi har lånt i ferier ol.




Og vi ble ikke skuffet,hytta så litt rusjen ut utvendig, men innvendig var den flott
Med ute do og alt,heeeerligt.

(Bilder av hytta inne må jeg vise senere,da de som leier den i dag må flytte ut først.)

Såå nå har vi også hytte,gleeeeeeder meg som en unge til å ta fatt på alt det som kan gjøres og til å dra på hytte tur uten å fylle bilen opp bare for en helg.(selv om det blir nok det også av og til ,til andre hytter eller hotellovernattinger)
Gleder meg til å kose meg ute i hagen på hytta,til bare å slappe av i solveggen,eller gå tur,få litt energi og inspirasjon.


på veien hjem tok vi en pitstop(bokstavelig talt,hihi)

Her tok vi dagens middag,kjempe kjekt å gjøre litt andre ting av og til.


Så nå er vi eller jeg igang med planlegging av innredning,pynting inne og ute,og lage hyttebok og hytte matoppskriftbok,

For 1 April er hytta vår,Jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiippi.


Ha en fin kveld.
Klemmer
Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.