torsdag 20. januar 2011

Sol på ålgård

 Dagen i dag har vært kjempe flott.solen skinte og det var frost/is på trærne.



Jeg elsker å ta bilder ,tar bilder av alt,men det er ikke alle bilder som er like gode,men alle forteller allikevel en historie.
Har store problemer å slette ett bilde,det kan jo kanskje brukes engang.

Idag var det utrolig flott å se ut av vinduet(kunne ikke ut å gå tur,noe jeg elsker,syke barn)solen som stod lavt på himmelen og minnet om at våren og sommeren er på vei,bare hold ut litt til,heldigvis lider jeg ikke av vinterdeprasjon,så jeg synes at alle årstider er like flotte uansett vær.

lever litt etter motto:

DET FINNES IKKE DÅRLIG VÆR;BARE DÅRLIG KLÆR!

Til og med været i går gir stor inspirasjon



Da var det tåke,tåken har gitt meg mange inspirasjoner,både til ting å gjøre inne,sammen med barna eller til å skrive(dessverre har jeg kastet alle bøkene jeg har skrivd etter hvert,noe jeg angrer på nå,)liker godt å skrive også,har en liten drøm om en dag å få gitt ut en bok,men først,så står andre ting på planen.

Ha en hyggelig kveld
klemmer hege.

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Og tusen takk for at du sa ifra om det med bloggen!!!!
    Aner IKKE hva jeg skal gjøre med det. Har ikke hørt om det før, trodde du måtte ha passord og brukernavn for å komme inn på andres blogger.... :/

    Tåke og grått vær kan faktisk være flott, og inspirerende :)
    Skal se innom bloggen din i morgen også..nå er det kveld :)

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.