mandag 3. januar 2011

Julen ryddet vekk

Nå er nesten alt som kan minnes om julen ryddet vekk,det eneste som gjenstår å fjerne er juletreet og det forsvinner i morgen,etter at vi har vært på kvadrat.


i steden for julepynt har en ny engel flyttet inn,siden det siste knuste under ommøblering
Hun står å speider utover stuen for å se om alt er iorden,sammen med et diplom som min bestefar fikk for lang og tro tjeneste fra der han jobbet ,har også medaljongen som han fikk,men den ligger foreløpig i en skuff,men den skal også få lov til å komme frem.

Disse boksene synes jeg er flotte så de skal få lov til å få lov til å gi lys litt til,selv om det er julemotiv på 2 av de.

Men imorgen  må jeg nok ut og kjøpe meg noen nye duker,sånn mellom nytt år og vår duker,har lilla ,men føler ikke de passer inn akkurat nå,vi ha litt andre farger inn i huset en julefarger.


ha en flott natt.

Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.