fredag 28. januar 2011

En tur på sykhuset

Dagen og kvelden i går ble ikke akkurat slik jeg hadde tenkt,mannen skulle jobbe overtid og meg og barna skulle kose oss med mat og hobbykveld.

Men mens jeg lagde middag,skjedde det noe som jeg alltid har vært redd for, min sønn datt og skadet seg.

Han klagde på smerter i nakken og var blek i ansiktet og husket ikke hva som hadde skjedd,så da bar det av sted til lege vakten,stakkars gutt,kjente hver eneste humper på veien ned til sandnes,vi kom heldigvis raskt inn .

Og legen fant fort ut at vi måtte inn på sykhuset,(kan tro jeg var glad jeg hadde med min søster så hun kunne passe på de 2 andre og få de hjem til mannen kom hjem.)så han bestilte sykebil,til stor glede for en 5åring.og de kom og satt på støttekrage,siden han hverken kunne gå eller stå uten at det gjorde vondt i hodet.

Og det var stor stas å kjøre sykebil,med blått lys inni bilen,dessverre var han veldig omtåket så han klarte ikke å gjøre så mye rede for hva som hadde skjedd og ikke.

og etter mye venting skulle han ta røntgen


venter på blodprøver
 Å gå med støttekrave i mange timer er ikke bare ubehagelig for en voksen ,men kanskje enda verre for et barn,siden de får på seg en støttekrage beregnet for voksne,han hadde vondt,veeeeeeeeeeldig vondt.(så bare etter 2 timers venting tok han røntgen)

Takk og lov så hadde han ikke brukket noe,men han hadde fått vridd noen sener og muskler ,og kink i nakken.så nå går han rundt med stiv nakke og klarer ikke å bevege hode.hjernerystelse og lettere hukommelsestap.

Så nå ligger han på sofan og slapper av og koser seg med brus og chips,det må være lov når man har vondt for å tygge og svelge.

Ha en flott dag

Hege

4 kommentarer:

  1. Omg Hils D så himla mye og ønske han god bedring. Godt at det gikk så godt:)

    SvarSlett
  2. Huff, så fælt da. Men god at det gikk bra. God bedring.

    SvarSlett
  3. Så fint at gikk så bra til slutt. Huff det er ikke enkelt når man er liten.
    En god varm klem til din sønn og god bedring :-)
    Ønsker deg og dine ei flott helg.

    SvarSlett
  4. hei igjen! Jeg har gitt deg en award, hvis du vil ha, da.
    En koselig blogg du har, gleder meg ti å følge deg videre.
    Awarden må du hente hos meg. Klem

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.