fredag 14. januar 2011

En liten pust i bakken

Ja nå er det fredag igjen,jeg synes at ukene går utrolig fort og jeg føler at det er ikke så mange dagene siden jeg sa god helg.og nå er det på tide å si det igjen.

Har vasket stue,gang,og nesten hele kjøkken for andre gang denne uken,helt utrolig,jeg trodde jeg slapp å vaske enda engang,siden jeg hadde vasket alt på onsdag.men den gang ei.


Jeg vasker gulvet hverdag,så sant vi ikke skal ut på noe,men denne uken har jeg ikke vasket hverdag,pga syke barn igjeeeeeeeeeeeeeeen.
og kan tro det synes når du har lyse fliser på kjøkken og malt stue gulv,som er helt hvitt.

Men jeg angrer ikke på dette valget,vi hadde mørke teppefliser før på stuen og jeg følte jeg gikk på butikk gulv,og følte jeg ble nedstemt pga mørke farger på gulvet.

Men nå er hele huset ,(nesten)hvitt.

Så nå følte jeg for en liten pust i bakken,inni mellom stell av syke barn og husvask. og hva passer vel bra da,
 jo ta en runde og få litt inspirasjon her i bloggverden,

Ja det er mange flotte blogger og et hav av inspirasjon og hente.

Nå skal jeg lage meg en kopp te ,sitte sammen med barna og se tv sammen med de litt,(før jeg fortsetter med vasken og klesvasken,tror det at klærne har fått vekstmiddel i seg,hihi..for haugen er stor etter 2 dager uten å ha fått vært i kjelleren.)kjekt å få lov til å se tv på dagen ,når man er syke,litt goder må man jo ha.hihi


Klemmer hege

2 kommentarer:

  1. Du står på!
    Her er det langt mellom husvasken...
    Høres deilig ut med lyse gulv!
    Her er det mørk parkett og mørke vegger. Og det stjeler mye lys!
    God helg!
    Klem fra Liv

    SvarSlett
  2. Mange fine bilder. Er det mulig å be om du kan sende meg noen av de fine bildene( ut mot havet??).Jeg er selv ivrig i a ta bilder. Fin blogg dette.

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.