mandag 13. desember 2010

Lucia rekord

Da var lucia toget over og vi greide å sette ny rekord 1214 stk møtte opp(når første telling er over)






julepynt i gatene


ordføreren takket alle for innsatsen


litt kos etter toget,på kafeen på mega.godt å få noe varmt å drikke etter på
 Det var utrolig kjekt å få lov til å være med på(litt kaldt i beina,men det skylles dårlig vintersko) ungene store koste seg,selv om det ble litt venting.

Og det er så kjekt å høre på når ungene synger,da koser jeg meg virkelig(ikke bare mine egne,men alle ungene,når de synger,de har en så utrolig innlevelse i det de gjør at man må bare bli glad av det.)

Klart jeg synes jo at mine er veeeeeldig flinke(ikke det at jeg er inhabil,neeei da,sånn er det bare,hihi)

Vi sang sankta lucia hele veien fra storahuset og inn på stadion,merket at det var ikke mye stemme igjen på slutten,men pytt,pytt,det var en kjekk opplevelse.(synes jo litt synd på de som gikk ved siden av og hørte meg synge,for jeg har dessverre ikke fått utdelt noen flott sangstemme,men syng med den stemmen du har,har jeg alltid hørt,så da er det bare å jodle i vei.ikke sant?)

Så i natt tror jeg at jeg kommer til å ligge å synge

SANKTA LUCIA:

Svart senker natten seg
i stall og stuer.
Solen har gått sin vei,
skyggene truer.
Inn i vårt mørke hus
stiger det tente lys
Sankta lucia.Sankta lucia!

Og med det ønsker jeg Dere en riktig god lucia natt.

klemmer fra
Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.