torsdag 9. desember 2010

Hvit og vakkert

Det er så vakkert med snø,den ligger der som et fløyelsmykt teppe som brer seg utover landskapet og lokker deg til seg,til lek og moro.


Og lover deg at hvis du leker med meg så skal jeg la deg leke med meg,la deg få lov til å ake,gå på ski,danse og lage snøengler,og sitte på akebrettet og kose deg med kakaoen din eller la deg få lov til å lage snøball og snømann som du kan pynte med lys og knapper,

Det er så vakkert med de små snøkrystaller/fnugg som bare ligger der og skinner i den svake vinter solen,og lyser opp både tidlig og sent.

Nå er det kjekt å være ute og bare nyte livet,gå turer og ta inn over seg  inntrykk og la seg inspirere av alle de flotte motivene som kommer frem,og lagre de enten i minnet eller på bilder.
Det er flott med snøtunge greiner som henger bøyd over veien og snø som ligger som ett flott teppe over vannet.

Ja jeg nyter det,jeg har sagt det før og er ikke redd for å si det igjen,

JEG EEEEELSKER SNØØØØØØØØ.



I dag har vi hatt en flott dag på ålgård,jeg nyter synet som møter meg hver gang jeg ser ut av vinduet,jeg blir så glad,da jeg tenker på alt det som ungene kan gjøre ute nå ,(isteden for å bli piss våte av all regnet til en forandring).

Mine unger koser seg i allefall og det gjør mamma og.

Hva med deg,koser du deg i snøen?

Jeg håper vi får mye mer snø og en lang vinter hvor snøen kan ligge lenge og kose seg ,før den smelter og forsvinner for så og ønske vår og sommer velkommen.

Ha en flott torsdag kveld.

Klem Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.