tirsdag 23. november 2010

På besøk hos flittige fruer

I helgen hadde flittigefruer julemesseutstilling.og den måtte jeg jo selvfølgelig innom,de er utrolig kreative disse kvinnene,jeg forstår ikke hvordan de klarer å produsere så mye flott på så kort tid.
disse ble med hejm

også dette fikk nytt hjem

bilder fra galleriet

flere bilder

flittigefruer

flittigefruer

flittigefruer
Bøyer meg i støvet for disse flotte damene.


Jeg var også innom skulehuset og besøkte marit og helle,ålgårdblomster og hobbybutikken vi har her på ålgård.
varer fra skulehuset

kreative hender

ålgård blomster

skulehuset

kreative hender

ålgård blomster
Her ble det også handlet litt(fikk mye  inspirasjon både av flittigefruer og av marit og helle)
så det blir nok noen produktive dager/kvelder fremmover.

Hege

3 kommentarer:

  1. Hei! Kjekt at du besøkte oss i helgen, og at du både fant inspirasjon og ting du likte:) Hilen FlittigFruInger

    SvarSlett
  2. Ojojoj, der skulle jeg vært! Elsker hjerter i alle varianter, og når jeg leser meg nedover på bloggen din ser jeg jo at jeg må en aldri så liten tur innom Nille og Kid også! Man skal jammen ikke "kimse" av "billig-butikkene", nei! :-)

    Ha en fin torsdag!

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  3. Du er supergod Hege. Den lille julemessen blir i husafjellbakken 12 den 12 desember 12-15 ( husker ikke om jeg skrev det i en mail til deg )

    Klem fra Elin:)

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.