fredag 12. november 2010

kaos på kjøkkenet og gamle gardiner



Da har jeg startet på storrengjøringen,og skal si det ser bombet ut på kjøkkenet.(vet ikke om jeg tørr å legge ut bilder engang,)

Slik ser det ut på kjøkkenet før idag og litt enda,ting tar tid når man må amme innimellom.



alt er tatt ut av skaper og skuffer.(Tror ikke jeg legger ut flere bilder av resten av kjøkkenet.kremt,kremt)
skulle tro at jeg hadde kontroll over det jeg hadde i skuffene,men det visser seg nå at det har jeg ikke.
(Har kastet veeeeldig mange ting som har gått ut på dato(rødme.rødme)
og jeg som hele tiden "masse"om at jeg har ingenting å lage ting av.hm.det kan jeg ikke nå lengre(må bli flinkere til å bruke opp det jeg har fra  før ,før det kommer nytt i huset,.)

Gamle gardiner


disse gamle gardiner fikk jeg av min mor,(hun rydder i skap og skuffer  hun også.)
så disse gleder jeg meg til å lage ting av.
mange ideer,men alt for få timer i døgnet.

ha en kjekk fredagskveld,
Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.