torsdag 18. november 2010

Kakao og krem

Etter en liten handle tur i sandnes(har ikke vært å handlet i sandnes på mange år)måtte en tur da vi ikke har kid interiør på ålgård og nille hadde ikke hjerte steinene jeg ville ha,så disse hos mitt hvite skattekammer.hun lagde noen flotte puter,som jeg også vil prøve meg på(og vi ønsker lykke til,siden jeg ikke kan sy.)

Var veldig heldig de hadde noen kjøkken hånkle med juleskrift på igjen hos kid,og heldigvis får de flere inn igjen til neste uke.(da må jeg nok ned igjen til sandnes,bilen får snart sjokk,kjøre 2 ganger til sandnes på 1 mnd)

Dessverre hadde de ikke stein hjertene på nille i sandnes heller,snufs,snufs.

Synes det var kaldt da jeg var på sandnes,så da jeg kom hjem ,fikk jeg lyst til å lage kakao med krem til hele familien(hadde 1 time uten syke barn og shoppet maaange ting,dette bilde kommer i ett senere innlegg








Det gjorde godt med en kopp kakao med krem,mmmm.(Da er alle 3 syke,kjempe kjekt)
Ha en fin kveld/natt

Kakao klemmer fra hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.