lørdag 13. november 2010

Forandringer på bloggen

Jeg beklager "rotet"på bloggen min,at det er litt frem og tilbake,men jeg var ikke helt fornøyd med den jeg hadde.så derfor vil jeg fremmover jobbe litt med bloggen,for å få den slik jeg ønsker at den skal være.

Håper at jeg får det til ,siden jeg ikke kan noen ting på data.(kremt,kremt)
Så dere får bare ha meg unnskyldt,hvis ting plutselig forsvinner og andre ting som ikke skal være her dukker opp(hihi)det kan godt skje,nååår man bare skal trykke litt her og litt der.

litt lys nå i natt,et lys til glede og varme.

Ha en god natt til alle dere fantastiske bloggere og takke for at dere besøker bloggen min.

maaaaaaaaaaaange kveldsklemmer fra hege

1 kommentar:

  1. Hei på deg. Nydelig lyslykt du har kjøpt deg. Ela? Her blir det sying og vasking all day long men jeg er ikke lai meg av den grunn. Det skal bli herlig å kunne sette seg ned i et nyvasket hus og kose meg sammen med symaskinen min.

    Klem fra Elin:)

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.