lørdag 27. november 2010

Da var årets julestjerne i hus.

Det blir liksom ikke jul uten en julestjerne eller flere,så nå har endelig julestjernen kommet.
og kjenner jeg meg rett så kommer det nok flere for julen kommer og er over.(hihi)


Og i stuen har jeg pyntet litt med det jeg har kjøpt på skulehuset og hos flittigefruer

(synes det er litt tidligt å pynte til jule enda,selv om det er veldig flott rundt omkring når det er pyntet til jul)


kopp fra skulehuset


hjerte fra flittigefruer,kopp og svible fra skulehuset,

(bilde i bakgrunn har min datter malt da hun var 5 år.ett bilde jeg er veldig glad i )


malt porselen me motiv i fra gjesdal av kunstneren Astri nordås,

Ha en flott lørdagskveld.

Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.